peppakaksbak

Lite pepparkaksbak har man hunnit med också.
image22

Jag, Sara och Klara drog på oss förkläderna och satte igång. Det var kul och dom blev goda. (även om köpte är bättre)

Godis har jag också bakat. Eller ja, bara kola än så länge. Men 2sattser för den ena blev vit när den skulle vara brun :s fel sirap....

Puss&Kram

shopping

Jag och Elsa var och julshoppade i Växjö. Det var skitkul (fast det var dåligt väder)
Jag köpte bla den här snyggingen:
image21

Jag köpte julklappar också. Både till mamma och Sara. Till mamma köpte jag Leilas kokbok och till Sara en brun t-shirt. Sara ska även få lite smink. Pappa ska få Götakanal boxen men den är inte köpt en.

Elsa köpte inte så mycket. Bara ett linne, fast det var väldigt fin.

Nu har jag även hittat gråbenvärmare YIHOO!!! som jag har letat.

Aja stressa inte ihjäl er det e så onödigt.

Puss&Kram

visningar

asså visst strecket går uppåt men om man hade 1 uniksidvisning från början och nu har 2 så är det ju inte jätte fantastiskt ändå.
Är det någon so har ett tips på hur man lockar läsare??!!
Och sen fattar jag inte skillnaden mellan unika och alla sidvisningar. Någon som kan hjälpa??

Tack på förhand
Kramizzar

Julklänningar

Jag ska ha en röd klänning på julafton. Vet bara inte vilken... Såg en jättefin i en tidning från Bikbok men Bikbok i Kalmar har inte köpt in den. Typiskt, när man för engångs skull känner igen namnet på affären så finns den inte. Aja ska till Växjö och leta på söndag. Hoppas hoppas hoppas.

P & K

image20
Okej inte det här kanske men en röd!

Sjuk

ÅÅÅ jag är sjuk. Skittråkigt! Det värsta är att jag ska spela både tennis, fotboll och åka till Växjö med Elsa i helgen. Måste bli frisk. Okej fotbollen är bara en träningsmatch så den gör det inte så mycket att jag missar även fast det är tråkigt. Men tennisen måste jag vara med på för Olivia är i Båstad så det är bara jag och Sofia. Vi ska till Vetlanda. Växjö ska bli så himla roligt. Jag och Elsa ska ta tåget, gå på stan, fika hos farmor & farfar och sen ta tåget hem igen. Ska bli skitkul. Jar tror nog att jag blir frisk jag får kämpa!!

Puss & Kram

RSS 2.0