HMM

Hejhej!
Vet inte riktigt vad jag ska skriva men något blir det väl...
Idag har jag spelat tennis och fotboll asusual. Det gick väl bra. Mitt rack är inte sönder. puh.
Sen så har jag tittat lite på Vänner och sådär också. Annars så är det verkligen ingenting på TV på onsdagar. Det suger!

Nu ska jag skriva på min No-labbrationsrapport. Kanske blir det lite skrivande på bokrecensionen också.

Någon som har något kul att berätta? Känner att mina senaste inlägg har varit ganska ointressanta. Vet liksom inte riktigt vad jag skriva om.
Just nu längtar jag till fredag. (det gör väl de flesta) då ska jag först spela match mot 93:orna och sen ska Elsa sova över här eftersom mamma och pappa är på fest. FF helt enkelt;)

Ha det bra
pussokram

skit inlägg

Hejehej! Det här kommer att bli ett borring inlägg menmen. Idag har det varit skola igen efter typ 10dagars härligt lov. Var väl helt okej att börja igen. Vi fick reda på att vår SO lärare är gravid. Det är lite tråkigt för hon är skit bra så vill inte att hon ska sluta menmen kul för henne ivarje fall.
Annars så har jag varit på cirkelfys idag. Det var jobbigt men kul. Tiden gick snabbt.

Nu pluggar jag lite spanska och laddar inför House.

Ha det bra
pussokram

Photoshop

Hejhej!
Jiust nu är jag glad. JAg har studiedag och har precis lärt mig ta bort röda ögon, finnar och bleka tänderna i photoshop!! Okej rätt basik grejer men ändå har inte kunnat det innan. Så nu kan ni aldrig mer lita på att bilderna på min blogg är naturliga;)

Annars dåe?? Jo, rätt bra har ju som sagt studiedag så vaknade typ vid halv elva idag. Tittar uty genm fönstret och ser att det snöar som f#n ute. Kan inte vntern vara över nu! Har även fixat med bilderna från Thailand så nu är det bara att "skriva ut dem". Har jobbat lite med franska revolutionen också. Dessutom har jag bokat in mig och syrran på cirkelfysen imon och renskrivit protkollet från elevrådet. Guud va mycket jag har hunnit med idag.
Ska träna i eftermiddag. Tennis. Kan behövas gick ju inte sådär jättebra i helgen. Är lite nervös över att jag har knäckt racket. Då kommer mamma att döda mig.

Jag har bestämt mig för att köpa ny mobil. (verkligen dags) Den hä ska jag beställa från The Phone House.

Nu måste jag bara se till så mamma får tid att beställa den.

Hur har ni deet dåe?? Snö??

Ha det bra
pussokram


Gubbdjävel

Hejhej!
Idag är jag inte förbannad på SJ utan på en satans gubbe. Jag och pappa spelade ju dubbel idag och mötta ja, inte två gubbar de var väl typ som pappa. Vi fick stryk i en tre setare=( Den ena "gubben" var skitotrevlig. Så fort vi missade skrek han typ JAAA!!! över hela jävla hallen fast det var vi som missade och han inte gjorde någonting för att vinna dubbeln. Dessutom hade han två asstöriga ungar.

Aja en förlust i KM är väl inte hela världen men ämdå segt att förlora mot en skithög.

Nu kommer snart familjerna Åkerlind och Frick/Engström.

Hoppas ni får en härlig lördagkväll.

Ha det bra
pussokram

Hemma o förbannad på SJ

Hejhej!
Nu är jag äntligen hemma från Åre! JJag har haft det jättebra. Ganska bra väder och jättefint boende. Allt gick bra till vi vaknade på nattåget i morse och trodde att vi om typ 40minuter skulle vara i Alvesta, men nej. Vi hade inte äns kommit till Uppsala!! Tåget blev 4tim o 20min försenat. När vi äntligen kommer till Alvesta så går det inga tåg alls till Kalmar så man får åka buss. Det tar dubbelt så lång tid att åka buss som att åka tåg.
SJ har verkligen problem. Det var en man på bussen som pendlade mellan Öresund och Kalmar och han sa att det var tolfte veckan i rad som han fick åka buss i stället för tåg sista biten hem. Tolfte veckan!!!! Hur jä#la svårt kan det vara att sköta sitt jobb?!

Aja hem kom vi ju ändå tillslut.
Spelade KM nu ikväll. Pojksingel. Förlorade. Lite seg i både ben och huvud. Imorgon ska jag och pappa spela herrdubbel(!)

Nu kollar jag lite på Let´s Dance sen blir det Hjälp.

Ha det bra
pussokram

Glad Alla Hjärtans Dag


Hoppas ni får många kramar o pussar idag;)

Idag åker jag ju som sagt till Åre så det blir ett litet blogguppehåll. Men jag kommer tillbaka i slutet av veckan.
Tills dess får ni ha det riktigt bra o glöm inte att titta på MELODIFESTIVALEN ikväll. Jag kommer att missa den=(

Ha det bra
pussokram

Åre<3

Hejhej!
Idag är det fredag och snart är det äntligen sportlov!!! Så himla gutt.
Dessutom ska jag spendera detta sportlov i Åre!!

Den här bilden är från Österrike. Kanske inte lika fint i Åre men ändå...

Imon bär det alltså av. Ska inte åka med familjen uten med en annan familj. Kulkul.

Hittade min väska på Accents hemsida. Så här ser den ut:

My new darling<3

Nu ska jag packa samtidigt som jag ska kolla in Let´s Dance.

Vad har ni för er denna fredakväll o vad händer på lovet??

Ha det bra
pussokram

Ny väska och snygg i håret

Hejhej!
Idag har jag köpt ny väska!!! Är skit nöjd över den. Fick ju en väska i födelsedagspresent så inte en spänn behövde jag betala heller.
Tyvärr så är kameran helt bort så jag kan inte lägga upp den men den är brun och köpt på Accent.

Bokade klipp tid gjorde jag idag också. Fast det blev inte förrän vecka 10:/ jag och mitt bissy schema.

Tränade på F&S också fast tyvärr inte på cirkelfysen som jag hade tängt. Ett valigt medelpass fick duga.

Hur har ni haft det idag? Några snygga inköp?

Ha det bra
pussokram 

Monday

Hejhej!
Idag har det varit skola som vanligt. Hände väl inget spec. Emma fyllde 15. GRATTIS!!!
Vi bestämde att vi skulle ha ett fotbollslag till en skoltunering också. Kul med en inomhuscup.

Annars så har vi jobbat på med franska revolutionen (men bryr sig?!!)

Nu gör jag en backlista inför resan till Åre.

Ha det bra
pussokram

straffmyndig

Hehej!
Nu är jag straffmyndig!!!

Igår fyllde jag år och då fick man ju lite grejer. Några böcker och kläder. (oj va kul det låter) Mamma hade typ gjort en klippdocka med mitt huvud och sen gjort kläder till dockan. De kläder som jag skulle få. Så vi gick ut på stan och shoppade. Tyvärr hittade vi inte tenniskor, väska och hoodtröja men en jeanskjol och en bolero blev det. Mkt fint.

Idag har jag tagit tag i Thailandalbum projektet. Gick bra tills jag hade kollat igenom typ 250 bilder och insåg att jag hade typ lika många kvar, då la jag ner. Får fortsätta en annan dag...

Ska nog istället rensa i bokhyllan. Tror nog att det börjar bli dags att slänga lite Små tvilling böcker;)

Ha det bra
pussokram

Benstyrka

Hejhej!
My Good vilken benstyrka vi körde på tennisen idag. Helt slut!! Dessutom är det ju fotbollsträning vid fem. Jag kommer dö!! Suger att träna fotboll nu på vintern. Det är kallt och måste typ åka långt (enligt mig) för att ta sig till den där jävla planen mitt ute i ingenstans.

Aja jag är i varje fall inte sjuk som många andra. Fast rätt skönt skulle det vara...Nee inte nu till 15årsdagen.

Nu måste jag skriva på en No-rapport. Sen blir det nog glosplugg framför Vänner.

Ha det bra
pussokram

Love is in the air

Hejhej!
Precis hemma från träningen. Gick bra.

Har väl inte hänt så mycket idag. Har skrivit en reklamanalys på A-4sidor. Skit intressant verkligen.

Har börjat fundera lite över min födelsedag på lördag. Ingen kommer. Alla släktingar skyller ifrån sig på jobb, trötthet och resa till Kambodja. Ut och äta kan man inte heller för det är ju Melodifestivalen klockan åtta och det tänker jag verkligen inte missa!! Funderar däremot på att ta med familjen på bio. Den med Brad Pitt kanske. Många säger att den är bra. Vad tycker ni??

Nu ska jag kolla om det är något steppass på F&S imorgon.

Ha det bra
pussokram

RSS 2.0