sjuk?

Hejhej!
Idag vaknade jag med lite halsont. usch! Har blivit värre nu på kvällen (trots två koppar te), känner mig även lite täppt. Pallar inte att bli sjuk!!
Skola ändå och BIP-test. Gick sämre än i sjuan:/

Tränade även med syrran på Friskiss. Sen bakade jag kladdkaka med vitchokladöverdrag. Mumsigt.

Nu ska jag sova.

God Natt

Ha det bra
pussokram

RK Vaccsination

Hejhej!
Idag har jag haft värsta Röda Korset dag. Först HLR på gympan och sen livräddning och sånt i simhallen. Herregud nu kan man ju typ räda hela världen...

Jaha har tagit min sista Gardasil spruta också. Skönt. Ska snar träna. Känner mig lite seg efter simhallen men det går säkert bra.

Här kommer det lite fler Thailands bilder:

De här killarna lagade bussen när den fick punka typ.


Pool, Bar&Restaurang


ÅÅÅ vackert<3


Rosa ägg! (de kommer ut så)

Nu pallar jag inte lägga upp fler idag.

Ha det bra
pussokram

om allt och ingenting

Hejhej!

Idag har jag varit på stan med Anna. Var tvungen att inhandla en vattenfastmascara eftersom vi ska till simhallen imorgon:/ Annars tittade vi bara lite. Såg en hoodtröja på Only som jag önskar mig i födelsedagspresent.

Alltså var det någon som såg P3 Guldgalan igår? Jag tittade lite efter Körslaget men alltså vad var det egentligen?? Kände inte igen en ända låt av de som vann och blev nominerade. Jo typ två som var nominerade till årets låt kände jag igen men annars ingen. Det var typ bara massa psykolåtar. Aja

Nu ska jag snart fysträna med fotbollen. Kommer bli asjobbigt. Jag som inte är särskildt tränad och dessutom har ont i baklåret. Aja det är väl bara att lida igenom.

Imorgon är det skola igen:/ Inga läxor/prov men simhallen:( Är iallafall brun. Sen ska jag ta sista Gardasilsprutan också.

Vad har ni för er?

Ha det bra
pussokram

Hemma=)

Hejhej!
Nu är jag hemma!! Känns skönt faktikst, fast vi hade det jättebra i Thailand.
Alltid jättebra, fly osånt. Det ända tråkiga som hände var när bussen fick punka på väg till hotellet. Men det löste sig rätt bra ändå. Vi var ju i Khao Lak. Det var fint men litet och rätt öde.
Pallar inte ladda up alla bilder nu utan de får komma lite i omgångar.

Underbart vatten där vi snorklade


Liggande Buddah


En tuktuk. Pkte aldrig i någon men visst är de söta?!

Fler bilder kommer som sagt.

Nu ska jag tvinga syrran att sjunga ABBA singstar med mig.

Ha det bra
pussokram

RSS 2.0