Mallorca

Jag har precis kommit hem från en underbar semester på Mallorca(:
Mest solade och badade vi. Jag blev brun

Det var 35°C i solen och 25°C i vattnet.

Vi var också och tittade på delfiner Fast sjölejonen var roligast


Vi var inne i Palma ibland. Världens finaste huvudstad. (enligt mig). Ska man shoppa i Palma ska man köpa väskor i skin. Det är jättebilligt. Jag köpte en väska i fint skin för 150 euro! (nästan 150kr)

Jag har varit på Mallorca 5ggr. Det här var en av dom bästa. Att kunna känna sig riktigt avslappnad och slippa tänka på alla problem här hemma var nog det bästa på hela semestern.....

Mer om mig


Här kommer det lite fakta om mig:

Ålder: 13
Bor: i villa med båda föräldrarna och en lillasyrra på 11år
Civilstatus: singel

Intressen: tennis, fotboll, musik, dans, skriva
Favvomat: nu på sommaren är det grillat

Favvomusik: Pop
Favvofärg: Ljusblått/brunt
Favvofilm: Notting Hill
Favvobok: Fotoalbumet av Laura Trenter
Ser på TV: House, deckare, komedier, film

Dit vill jag åka: Thailand

Dit ska jag åka: Kreta


Det var lite snabbfakta om mig. Hoppas att du kommer besöka min blogg även fast du kanske inte har samma intressen. "Ofta är den bästa du har den du är mest olik"


Välkommen

Heej allihopa och välkomna till min nya blogg!!
Hoppas ni kommer gilla den:S

Tack å hej va bara det jag ville säga för den här gången.
VÄLKOMMEN

RSS 2.0