Dikt om kärlek

Dikt om kärlek

Fåglarna kvittrar och vi sitter i parken på en blårutig filt

Vädret är vackert och milt

Det är bara du och jag

En underbar sommardag

Jag tittar djupt in i dina ögon gröna

Och vill dig bara kröna

Kröna dig till min stolta konung

Bara för att du är lika söt som honung

 

 

av mig


onsdag

Hej allihopa idag är det onsdag och jätte jättefint väder!
Spelade minigolf med tinnisgänget idag. kom 4/8:)
sen så var det ju gitarr. näst sista någonsin!
sen köpte jag och elsa glass. mums. blev en piggelin den här gången. elsa tog en maya mystica. riktigt god sa hon.

nu sitter jag och laddar inför matchen mot borgholm ikväll. hoppas det går bra.

ni får nog snart se nya snygga tennis kläder. håll tummarna.
P&K

äntligen

Nu har datorn äntligen kommit och jag kan börja blogga regelbundet igen. Yihoo!

Hur har ni haft det den senaste tiden? Försöker läsa ikapp alla era blogginlägg som jag missat.

kram


Sthlm

Hej igen bloggen!
I helgen har jag varit i huvudstaden och shoppat. Eftersom min dator är sönder kan måste jag blogga från skolans och kan inte lägga in bilder på vad jag köpt:( men här kommer en liten lista:

svart shorts
svart t-shirt
vit t-shirt med tryck
gröna highwater
svart/vit klänning

japp inte så jätte lång lista men ändå.
nöjdast med shortsen och den vita tröjan. (passar bra ihop)
klänningen ska jag ha på skolavslutningen.

P&K

tillbaka

Tjena bloggen nu är jag tillbaka!
Valborg blev skit kul med Elsa och resten av familjen Friberg. fast elden på Ängö var ju inte precis någon jätte brasa"/

I Taberg var det skit kul som vanligt. Det gick inte jätte bra i matcherna. Vann första i 16års klassen förlorade andara. Förlorade första matchen i 14års klassen.
Årets Citat.
Vi var på Coop och det var en rätt lång bit att gå innan man kom till maten.
Carl -Hur lång är den här affären egentligen?
William -Vad är det somg år och går men aldrig kommer fram?...Carls Nilsson.

Haha! Okej kanske inte jätte kul så här efteråt men det var kul då.

Spelade fotbolls match i söndags. Vi lädde när det var 16 sekunder kvar. Men matchen slutade 3-3. Så himla surt!

P&K

RSS 2.0