veckan

I veckan har det hänt en rad olika saker. Vi vandrade med skolan. Tråkigt. Jag vann skolDM i 1000m. Skitkul. Jag har köpt en mössa. Bild kommer. Jag har ska på KFF. Hoppas de vinner. Jag ska till en tennistävling i Linköping. Hoppas jag vinner.
Det var allt
BajsBajs

ny jacka

Jag har köpt ny jacka!!
Titta:image11

yesterday

yesterday hade jag och syrran en hel kväll. SvenssonSvensson, Mr Bean, Singstar, dans, lite mer kareoke och en Beck film. Kan det bli bättre?!
Jag tyckte SvenssonSvensson va as bra. Ska se reprisen med mamma om några minuter.
Mr. Bean var en repris så man hade ju redan sett sketcherna några gånger men men. Jag vann över Sara i Singstar. Fast det brukar jag ju göra;) Har inte mött pappa än. Han vann över Sara med trettio poäng i "Det gör ont"
Vi dansade till några Grease låtar. Jag märkte att jag var stel. Inte bra inför matchen ikväll.
VI såg bara slutet på Beck - pojken i glaskulan. Har redan sett den.
Sen kom mamma och pappa hem vi typ 00.30.
Ny jacka köpte jag igår också. Bild kommer!
P & K
Emma

today

Idag är jag bara så jävla trött. Det gick skit på bilden (fast det gör det ju alltid) det gick skit på matten (det brukar det inte göra) och jag kunde inte göra bra ifrån mig på gympan för att jag har stukat tummen.
Till råga på allt måste jag gå på en extra fotbollsträning. neej. Visst, det är kul med fotboll men inte när man mest av allt bara skulle vilja ligga framför tv och glo.
Imon är det i varje fall en lugn dag. Jag och syrran ska vara ensamma på kvällen också. gutt.
Aja, mer om det imorron.
P & K
Emma


RSS 2.0