Österike

okej här kommer lite bilder från Österike!


här bodde vi


underbara backar


skit bra väder så det
blev lite solning också


uffe i sina grymt snygga
glasögon;)


mamma med sitt
onda knä


byebye Zell am See
hoppas vi ses igen


Man får väl sammanfatta resan med att även om 10 av 13 vlev sjuka och en skadade knät så var det ändå en lyckad semester.

se upp i backen
fyra hål i nacken

life

hola!
så har man left ännu en onsdag. började med spanska då. idag var marisa inte lika sur som hon var igår. tur. vi typ lärde oss lite djur.
sen var det engelska. peter hade två hål i huvudet. okej inte hål men det såg så ut. han hade fått två dobbar där. farligt med fotboll.....
sen var det elevens val då. jag tänkte pumpa min cykel men så råkade jag släppa ur all luft och sen när jag skulle pumpa in luften funkade inte det så jag fick ställa cykeln vid akademikrogen och så fick sofia skjussa hem mig. fyfy.

sen kom vi varje fall till tennisen. där bestämmde vi att vi inte ska ha nåt serielag lämgre. måste faktiskt säga att det käns skönt. sen tränade vi på då. gick väl bra.
sen var det stressa iväg till gitarren. jag hade glömt handuk efter träningen så fick va svettig. usch.
jaha på gitarren gick det väl bra. uppspelning på måndag:s sen skulle jag klippa mig. snälla elsa följde med. stackars henne sitta där och vänta. aja tycker själv att frillan blev bra. fast hon klippte av rätt så mycket men det växer ju ut igen.
aha och sen gick jag och elsa på H&M. där hittade jag ett skärp som jag ska ha till min nya långt-shirt (eller vad man säger) men jag köpte det inte för jag hade inga pengar. så om det är någon som vill gå på stan så säg till.

jaha sen läste jag ooch mamma igenom mina omdömmen. var lite nervös men det gick jätte bra. mamma tog inte särskilt allvarligt på den "skäl" jag hade fått av johan.


aja nu är det väl bara hämta cykeln kvar. sen äta, sov och börja en ny dag. livet går i ett men snart är det lov!! så himla gutt någon som vill hitta på nåt??

pussarokramar
ni vet att ni älskar mig


ne bara skoja kände för att skriva det. måste hitta på nåt eget.
kram igen

DM

Tjena!
I helgen har jag spelat DM i Växjö.
Började mot Hanna-Clara. Vann med 6-0 6-2.
Sen idag mötte jag nån annan tjej. Vann med 6-1 7-5.
Så nu är man vidare till huvudtävlingen. Gutt:)

Andra chansen igår. Helt okej. Men kommer aldrig heja på sånna dystra människor som nordman. Och Sibel var ju lika mogen som en 12 åring i interjuven efteråt. Amy Diamond känns som en veteran igemfört med henne.

Men nästa helg, det är du det gäller.
Hejar nog på Charlotte Perreli. Fast jag har ju typ bara hört hälfen av låtarna"/
Sanna Nilsen ska tydligen var bra också. Hejade på henne ifjol.

Aja sköt om er allesammans
Puss&Kram

livet

Heej allihopa!

Hur mår ni??
Hoppas ni mår bra annars får ni äta en banan.
Nee skoja bara ska skärpa mig.

Jag mår i varje fall bra. Det går bra på tennisen just nu. Tur efter som det är DM i helgen.
Fotbollen går väl sådär. Längtar mest till utomhussäsongen. Skolan då? Ja det är väl bra. Är väl aldrig sådär super kul! Men det är bara två veckor kvar till påsklovet. Skönt.

Om det är någon som vill hitta på något på fredag är det bara att säga till. Jag kommer ha det skit tråkigt. Lillasyrran på disco, mamma på vinprovning, pappa helt jätte sjuk. Helt dött alltså. Jag och en polare tänkte gå på stan (i två timmar jippi att sluta sent) så om det är någon som vill joina så är det bara att säga till.

Puss & Kram
skumbanan

okej helt ointressant inlägg men jag har inte laddat upp bilderna från Österrike än så ni får vänta lite
puss på er again


RSS 2.0