Pollen

AAAAAAtsho!!!
Prosit,prosit.
ÅÅÅ vad jag hatar pollen asså! Det bara kliar och rinner och kliar och rinner. Man blir trött i huvudet  och matt i kroppen. Idag hoppade jag till och med över träningen för att jag kände att jag inte hade någon ork till att träna.
Hatar att vara allergisk.

Annars har det varit en helt okej dag. Det har liksom rullat på men en extra glad nyhet är att Lasse (min fotbollstränare) har bestämt att fast jag inte gick vidare från förra zonlägret så ska jag få följa med på det andra lägret ändå eftersom han tycker att jag har utvecklats så pass mycket så jag har chans att gå vidare. Jihoo!

Hoppas ni har haft en bra dag (pollenallergiker eller ej).

Imon är det valborg. Vi ska vara hos Elsas familj. Kulkul. Vet intye om jag hinner skriva så mycket imon och i helgen. Ska ju till Taberg, (åker 07.30 p torsdag) men på söndag bloggar jag igen förhoppninigsvis kan jag skriva tt jag vann menmen.

Puss på er och ha det bra imon.
Ta´t lugnt
ta en cola;)

En bra gårdag

Hejhej!
Igår hade jag en bra dag.
Först spöade vi Kalmar Södra med 3-0. Gutt. Jag gjorde en assist. Okej kanske lite turligt menmen..
Sen så hjälpte jag mamma att olja altanen. Kanske inte skit kul men kändes bra att hjälpa till och göra lite nytta.
Efter det jobbade jag och känade 225kr för tim jobb.

Hoppas ni också haft det bra.
pusspuss

KFF

F#n vilken dålig match asså.
Kalmar losade totalt. Okej blev bara 0-1 men var ju typ bara Bagarn Cesar och Wastå som var bra och hur i he#vete kan man byta ut Cesar när det är mål man ska göra??? Ibland tvivlar man verkligen på Nanne.

Aja imon ska vi möta Kalmar Södra. kulkul!
sen ska jag jobba i jouren och tjäna lite stålar;)

Ha det bra
splitbanan^^

Halloj

Halloj!
Idag har jag spelat spelat tennis i tre timmar. puh.

Hoppas ni haft en bra dag.
Nu ska vi till fam. Åkerlind och titta på KFF. HejaHejaXD

Kram på er

Grillning

Hallo!
Idag grillade jag o familjen för första gången i år!
MM så gott det var. Luktar gott gör det oxå. Till efterätt blev det marängsvich. Nästan lika gott det.

Nu har jag börjat ta tag i mitt bloggande lite och framför allt fått lite tips från agnes om några populära bloggar man ska komentera.

Ha det gött som vår lärarkandidat säger, vi hörs imon<3

Nordman

Asså help me!!
Min lillasyrra kan hela i "Lågornas sken" utantill. Asså det måste var en av det sämsta låtarna i världshistorien. Det är som Kent(dåliga) fast med en dålig sångare. Typ bara massa tråkigheter och skit.
okej jag vet att det är många som gillar Nordman (och framför allt Kent) så jag kommer väl få lite skiit för det här antar jag....

outfit 2

en annan look
image36
ny jacka och byxor. snyggt snyggt (enligt mej själv)

outfit 1

så här kommer jag att se ut i vår/sommar
image35
nu är det bara ett par skor som saknas och dom har jag redan sett ut. det är bara att försöka övertala mamma kvar sen är dom mina!!

RSS 2.0