Nya grejer

Hejhej!
Tillbaka från STHLM. Jag hade detbra men jag shoppade väldigt lite. Eller alltså vi gick på stan hela lördaen men jag fick bara med mig 2 grejer hem. Hmm vet inte vrf och ångrar mig verkligen.
Av någon anledning funkar det inte att ladda upp bilderna men jag köpte 1par blåatygskor från DinSko och en skitsnygg tennis tröja/tunnika från min favvo affär Aidas. Asså jag skulle kunnat köpa upp hela tennis avdelningen men det är ju inte precis billigt så det blev bara ett plagg.
Tittade även på ett par bruna pumps på DinSko köpte dem inte men är väldigt sugen. Vi har inte DinSko i Kalmar vilket är välldans synd. Jag tycker dom är väldigt bra. De har mycket snygga skor och till BRA priser. Annars tycker jag att skor är väldigt dyrt jag menar skor är ju lite som accesoarer. Man vill inte ha samma varje dag utan man vill byta lite, man vill ha många par. Hur ska man kunna köpa mer än max 2par skor per säsong om de kostar 600spänn!!!! Skor borde kosta max 300 tycker jag. Någon som håller med mig???

Så nog för den här gången

Ha det bra
pussokram

Studiedag, smoothie & STHLM

Hejhej!
Idag har jag studiedag=) Sista för terminen men det är ju o andra sidan bara 10 vanliga och 8skolveckor kvar!! Shit asså det känns som vi nyss började.

Av någon anledning är jag upp klockan åtta fast jag kan sova hur länge jag vill menmen. Läste ett inlägg på Lienes blogg om en tårta som såg skit god ut och då blev jag väldigt sugen på smoothie så det får nog bli en sån om ett par timmar.


Tänkte träna på friskiss idag men vet inte om det är någon som vill följa med så jag får se.

The big happening idag är såklart att jag, mamma och Sara åker till Stockholm idag!=) Yihoo tjejweekend. Pappa är i Malaga och spelar golf så vi tyckte att vi var värda att få åka till STHLM.
Naturligtvis blir det mycket shopping men vi ska också gå på High School Musical musikalen:/ Och Bolt 3-D:)

Aja ni får läsa mer om resan på söndag när jag kommer hem och titta på de nyinköpta ägodelarna.

Ha det bra
pussokram

ojojoj

Hejhej!
Shit va längesen jag bloggade. Sorry....
Haft mkt att göra men nu har det lugnat ner sig.

Har sovmorgon till tio idag. Skööönt. Lovade att fixa fram lite NY bilder till vårt projekt arbete i skolan men jag hittar inga. Verkar som om vi har tagit bort dem från datan. Annars så ska jag engna denna sovmorgon åt att måla naglarna, spela piano (jag har skrivit klart min låt!) och plugga lite till NO-labb provet vi har i eftermiddag.


Ikväll ska jag till Lovisa. KUL!!!!

Imorgon ska jag till Trelleborgsslott i Växjö. (vrf trelleborg i växjö?) Vi ska fira min morfar som har fullt 70år!=) En helg på slott blir det med salonger skumma bibliotek och god mat. (vi ska äta anka och gös typ:S)

Våren har ju äntligen kommit!!!! I förrgår invigde jag våroutfiten jihoo! Det är fortfarande svinkallt men det lossas jag inte om...

Hur har ni det?? Också fint väder?

Ha det bra
pussokram

much to do

Hejhej!
Sorry att jag inte har uppdaterat på länge men jag har så jävla mycket att göra. Egentligen är det bara en grej men ja... Franska revolutionen tidningen ska vara inne på torsdag och jag är absolut inte klar. Dessutom är jag skit stressad över massa jobbiga beslut jag måste ta och sådär så ja... Ni får hålla till godo med mer interessanta inlägg.

Ha det bra
pussokram

ännu en lördag

Hejhej!
Så var det inte mkt kvar av denna lördag. Okej Melodifestivlaen är ju kvar men känns som om jag inte riktigt har tagit vara på den här lördagen.

Spelade tennis med Olivia kl två. Stannade i gymmet en halvtimme. Kom hem tittade på Davis Cup, somnade i soffan i tre kvart^^
Nu har jag kollat klipp på Youtube och snart är det mat och ja. Tiden rullar på. jag som skulle skriva i min tidning. Skit oxå! Lovade att jag skulle hjäöpa till med minitennistunerungen imon och klockan två ska jag jobba så har inte mkt tid till att skriva imorgon heller.

vad gör ni??

Ha det bra
pussokram

Slumdog millionarie

Hejhej!
Igår var jag och Elsa och tittade på premiären av Slumdog Millionarie, den som har fått 8 Oscars. Den var jättebra. Väldigt gripande och välgjord. Jag ger den 5 av 5. Tycker dock att boken, Vem vill bli miljadär, som filmen är baserad på var ännu bättre.
Tycker verkligen ni ska se och läsa den här historien!!


Annars så händer det inte så mycket. Ska snart träna lite med Olivia.

Jag har ett problem. Den 4-6 April är det DM i tennis. Samtidigt åker mitt fotbollslag till Tibro på träningsläger. Vilket ska jag välja?? DM i tennis eller träningsläger med fotbollen??

Har verkligen beslutångest. Hjälp mig!!!!

I kväll är det Melodifestivalen!!!! kan inte säga än vilka jag tycker ska gå vidare eftersom jag inte har hört alla låtar men ni kan ge er på att jag kommer komentera alltihop ikväll!

Ha det bra
pussokram

My outfit

Hejhej!
IDag skrev jag nästan klart mitt arbete om Franska revolutionen. Har bara några onödiga sidor kvar. Sen ska man renskriva allt också....

Idag har jag köpt mina jeanstights!! Blev inte de jag hade tänkt från början men här är dem i varjefall.

såhär kommer jag att se ut i vår=)

Upptäckte dock att "jeansen" ser fördjävliga ut till min jacka.

usch!! aja får lösa det på ngt sett. får väl gå utan jacka eller nåt.

Idag är det House men jag har en känsla av att jag är en av få som kommer att kolla in det eftersom Desperet Housewives börjar idag. Vilket ska ni se??

Ha det bra
pussokram

Vårkläder

Hejhej!
Idag är jag sjuk men jag har trots det varit i skolan. Asså jag är inte jättesjuk. Har ingen feber och så men lite ont i halsen, snorig och hängig.

Nu typ snöar det men jag kom ändå att tanka på hur kul det är när våren kommer och man kan börja använda sina fina vårkläder. I början av våren kommer jag nog att  bära jeanstights (ska inhandlas imon) min killklackskor, tröja, min underbara rosa sjal och min älskling till väska. Sen när det blir ännu varmare blir det naturligtvis tunnikor och klänningar. ÅÅÅ vad jag längtar!!!!

Annars har det inte hänt så mycket idag. Har mest gått runt och sett dassig ut. Trände gjorde jag inte heller.

Nu ska jag nog leta lite klipp på youtube

Ha det bra
pussokram

1 de Marzo

Hejhej!
Idag har jag jobbat och fått lön. Ska köpa ett par jeansthigts som jag och Elsa såg när vi var på stan igår.

Annars så mår jag inte så bra. Tror att jag är sjuk. Har lite ont i halsen och tjänner mig trött och hängig:(

pallar inte skriva mer.

Ha det bra
pussokram

RSS 2.0