Önskelista

  • Singstar (inte svenska hits)
  • Mjukisbyxor (svarta elr grå)
  • Stereo

Det var min låånga önskelista (NOT) men ibland e det bra att önska sig lite för då får man oftast det. (om man inte gör som syrran och önskar sig ett gym^^)

Idag fick vi sluta en timme tidigare :) Svenskaläraren var sjuk så vi fick ta hem grejerna och jobba hemma. (Har inte gjort det än menmen) Annars så var jag på elevråd idag. vi disskuterade elevinflytande, snöbollskastning, cafeterian och veckan innan jullovet. Sen hade jag NO, borring, sen hade vi So egypten/frågesport. mitt lag kom inte sist den här veckan jiho!! Sen hade vi spanska, kläder,kläder,kläder.
Jaha det var min dag så här långt. Snart ska jag träna 2timmar tennis sen är det lite lijedommarträning och sen plugg,plugg,plugg till matteprovet imon.

Ha de´
Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0