SJUK

Jag är sjuk;( Det är HÖSTLOV jag kom precis hem från Madrid där vi hälsade på våra "kompisar". Jag hade ingen lust att åka dit men det var kul när vi turistade på egen hand utan våra vänner. VI shoppade och tittade på fotboll. Jaja. På kvällen innan vi skulle åka hem känner jag att ja inte mår bra. Mamma säger bara att jag är trött och att det är lika bra att jag går och lägger mig. Nästa dag mår jag pyton på morgonen. När vi kommer hem tar jag tempen och det visar sig att jag har mer än 39 grader stackars mig"/. Så vi fick ställa in seriematchen i tennisen:/. Som tur är så spelars inte mina klasser i KIFAB Cup förrens nästa helg så jag hinner förhopningsvis bli frisk men det våre ju bra om man hann träna lite.
Så nu har jag tyckt synd om mig själv i typ 10 meningar det måste man få göra ibland
byebye
komentera snälla<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0