TRÅKIGT

Idag har jag glott på tv hela dagen från klockan 10.30 till 17.00 TRÅKIGT
Jag menar verkligen hela tiden nonstop. Inte är det nåt värt att se heller. Det enda bra som jag tittat på idag är Beck. Ett enda bra pogram på sex och en halv timme. Annars har jag bara tittat på sånna här ointressanta serier som Våra värsta år och sånt. I och för sig så var det Cityakuten för en timme sen typ och det är ju rätt bra men ändå. AAAAAAAAAa jag dör av tristess.
Okej Emma lugna ner dej lugn, lugn....
Ikväll är det Idol men det kan ibland bli lite segt tycker jag.
Mamma ska bort ikväll så pappa ska laga mat "HJÄLP"

Det var lite viktig fakta som ni behövde veta
Hoppas ni har det roligare än va jag har
Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0