DM match & sovmorgon

Hejhej!
Hur mår ni?

Igår spelade jag semifinal i DM (fotboll) mot Rödsle. Vi förlorade med 2-1 :'( Surt men vi ska vara glada att vi kom så här långt.

Idag har vi sovmorgon till 9.55 men det glömde naturligtvis jag så jag steg upp vid sju precis som vanligt:( Som tur var kom jag på det innan jag satte mig på cykeln till skolan. En liten kul grej som lyste upp morgonen var att Erik också hade glömt det så han knackade på klockan 7.50 och undrade om jag inte var klar snart. Haha han hade glömt det ännu mer än vad jag hade! Okej det där var lite skadeglädje men jag behövde det...

Annars kan jag berätta att min mammas knäoperation gick jätte bra igår. Nu mår hon relativt bra, bara lite illamående.

Efter skolan idag ska jag hämta mammas linser hos optikern och sedan är det fotbollsträning.

Vad ska ni göra?

Ha det bra
pussokram

Kommentarer
Postat av: Ida Björck

svar: ja okej ;D vad bra att du kom på det i sista stund då :) skulle vara lite pinsamt att komma till skolan sådär ;D hah

2008-08-28 @ 09:29:32
URL: http://idahbjork.blogg.se/
Postat av: NIKKI

kul att operationen gick bra, och vilken tur att du kom på att ni började senare innan ni drog hehe :) ha det bra

2008-08-28 @ 09:38:44
URL: http://niczue.blogg.se/
Postat av: Josefin

sv: visste sen länge att han skulle vinna, men jag hejade solklart på honom, det var ingen tvekan, jag älskade honom från första stund.:)

2008-08-28 @ 16:35:20
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0