fredag

Hejhej!
Idag har det varit en ganska bra dag för Sverige i OS.
Först vann ju handbolls damerna över Tyskland. gutt!
Sen efter 4timmar och 45minuter vann Tomas Johansson och Simon Aspellin semifinalen i dubbel. Svergie kommer där med ta sin första OS medalj i tennis på 20år!
Det har ju även varit lite simmare som har tagit sig vidare från försök och semifinaler.
Det sorgliga med dagen är naturligtvis fotbollsdamerna som i kvartsfinalen mot världsettorna tyskland förlorade i förlägningen:´(

Själv har jag jobbat idag och alltså följt OS i tennishallen. Det blev även 1,5 timmes träning med Olivia.


Imorgon åker vi till farmor och farfar och firar hans födelsedag. På kvällen blir det sleepoverparty hos Anna. Så himla kul!!

Min kariärr som kanin vakt börjar även imorgon. Jag ska mata lördag morgon, lördag kväll och söndag morgon. Det är Elsas ögonsten Piggelin jag har hand om i helgen. Får hoppas att det går bra.

Ha det bra
pussokram

Kommentarer
Postat av: Ida Björck

svar: tack så jättemycket :)

2008-08-15 @ 21:37:25
URL: http://idahbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0