lördags kväll

Hejhej!
Hur mår ni?

Idag har jag slappat i soffan heeela dagen. Skit dåligt väder och humöret är verkligen inte på top=(

Igår var jag hos Anna. Det blev en jättekul kväll med tjejsnack och "The Holiday". Det är många som säger att The Holiday är bra. Själv vet jag inte riktigt. Texten funkade bara ibland. Lite jobbigt för när texten kom så kopplade man över gärnan till svenska och sen var man lite sen på att koppla tillbaks så man missad liksom resten av repliken. Dessutom blev vi lite trötta på slutet så vi orkade inte riktigt koncentrera oss. Menmen.

Vi somnade typ kvart i tre och vaknade halv tio. Då fick jag lite panik för jag hade ju lovat Elsa att mata hennes kanin och det hade blivit lite pinsamt om de hade hunnit hem innan jag kom dit så det blev att jag upp de andra och bege sig.

När jag skulle fösa in kaninen i buren efter att jag gett den mat och den fåt springa av sig lite bet fanemej skapet mig i handen. Ont som satan gjorde det. Trodde jag skulle bli förlamad! Okej kanske inte men ändå.



Vad har ni gjort denna regninga dag? Hängt framför OS?
 Idag har det ju gått bra för handbollsdamerna, Sanna Kallur och Stefan Holm. HEJAHEJA!!

ha det bra
pussokram

Kommentarer
Postat av: Ida Björck

svar: tack så mycket cutie :)

2008-08-17 @ 19:29:10
URL: http://idahbjork.blogg.se/
Postat av: Anonym

hah f*n va kul vi hade :P

kram agens <3 :P

2008-08-19 @ 15:27:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0