sista dagen

Hejhej!
Idag är det sista dagen på sommarlovet=(=(

Elsa har varit här en stund. Vi spelade kort och titta på lite bilder från klassresan i sexan. skiitkul!!

Nu ska jag dra ner till stan där Anna och Agnes är.

Ikväll ska jag äntligen ha lite skönhetsvård. Skulle haft det igår men orkade inte resa mig ur soffan så det blir idag istället.

pussokram

är det någon som varit onyttigare än jag idag? tror inte det. jag har ätit en påse bilar till frukost och sen en glass. okej jag fick precis i mig en ganska sen lunch bestående av kyckling och ris men ändå....

Kommentarer
Postat av: NIKKI

mmm älskar färgerna :D spec de lila :D

2008-08-18 @ 15:08:41
URL: http://kiwiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0