skor

Hejhej!
Nu har skoaffärerna börjat sälj stövlar. Älskar verkligen stövel säsongen!!!!
Jag gick in på sko punkten och hittade några snygga skor.

Dessa röda med kilklack

De här svarta


och sen ett par stövlar. Tycker dessa är sådär. Gillar inte riktigt lacken. Jag såg ett par snyggare på Euro sko idag när jag var på stan men hittade ingen bild på nätet.


pussokram

förresten så har jag en fråga. är det någon som brukar köpa skor på nätet? hur gör ni då? jag menar är det inte väldigt stor risk att de inte passar? jag själv har ju liksom 39 ibland och 38 ibland.

Kommentarer
Postat av: anna

Hej! tack för komentaren, jag har börjat i sjuan nu, du?

kram

2008-08-18 @ 15:27:35
URL: http://annasokolova.blogg.se/
Postat av: anna

din logik är väldigt trolig (om det där med storleken) men så vitt jag (dvs vendela) vet så köper man vanligast kläder i fashionväg på nätet, varför vet jag inte. liksom hur ska du veta om du ska ha 38 eller 39 i skorna??

2008-08-24 @ 15:25:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0