stan och dagens låt

Hejhej!
Kom  nyss hem från stan med syrran. Jag köpte inget (nästan pank) men syrran gjorde. Ett par jeans blev det för henne.
Däremot kollade jag inte lite grejer som jag kanske ska köpa när jag fått min lön. Det är ju mycket stickat nu och det verkligen älskar jag! Vad tycker ni? Jag fastnade för en tröja på Vero Moda. Det var en en brun stickad polo med en sådann här stor krage eller vad man kallar det. Den tror jag att jag ska köpa. Kostade 129kr.

Mitt låt tips för dagen är "Det finaste någon kan få" med Molly Sandén. Ni har säkert hört och vistt är supper bra!!!

Ha det bra
pussokram


Kommentarer
Postat av: emma

testar

2008-08-13 @ 16:19:04
URL: http://sportlikealife.webblogg.se/
Postat av: emma

hej

2008-08-13 @ 16:19:52
Postat av: Ida Björck

svar: tack, ja det var riktigt billigt :D

2008-08-13 @ 19:16:46
URL: http://idahbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0