stupid idiot

F###nnnn också. Hur dum får man bli. Jag har ju match om två timmar och i väntan på att maten skull bli klar gick jag ut och hoppade lite på studsmattan. STUPID IDIOT!!!! Jag har aldrig skadat mig på studsmattan förrut men naturligtvis lyckas jag vricka foten idag!!!!! SKITSKITSKIT! Jag tog mig så fort jag kunde ner till frysen för att kyla ner med en påse kycklingfileér.  Jag tror det funkade rätt bra men foten är ändå svullen och det bultar lite i den. Aja det är väl bara att tejpa och köra. Jag ha spelat med stukad fot innan. Då stukade jag den när jag värmde upp så det var ännu värre. Nu är det ju dubbel också så det blir inte lika mycket spring men ändå....=(


Glöm inte bort min frågestund


ha det bra
pussokram


Kommentarer
Postat av: Ida Björck

svar: thankyou :)



ajdå, låter inget vidare med stukad fot :/

2008-08-31 @ 14:01:23
URL: http://idahbjork.blogg.se/
Postat av: anita

svar; haha :p

2008-08-31 @ 18:47:03
URL: http://anitaq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0