Tennis hela helgen

Hejhej!
Hur mår ni denna söndag eftermiddag(?) när helgen börjar lida mot sitt slut?

Jag mår helt okej. I helgen har det varit tennis för hela slanten. Men det har inte blivit så många matcher eftersom jag fick två w.o i singel och därför spelade semifinal direkt. Den förlorade jag stort=(
Jag har spelat dubbel också. Där vann vi första matchen och vid tre är det final. Håll tummen=)

Det är rätt många nu som har börjat läsa min blogg. (okej kanske inte jätte många men det går stadigt uppåt) Det är jättekul tycker jag. Nu tänkte jag ha en liten frågestund så ni vet vem som ligger bakom dessa inlägg. Den börjar nu och slutartisdagkväll. Alla svar kommer upp förhoppningsvis på onsdag.

Frågan är din! Hur lyder den?

ha det bra
pussokram

Kommentarer
Postat av: paulina

hej emma! jag är en tjej på 13 som precis har börjat använda smink. vad skulle du säga är de viktigaste sakerna att tänka på när man ska köpa rengöring och återfuktning??

2008-08-31 @ 16:24:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0