TV tips

Hejhej!
Nu ska jag börja med det som det står att jag tipsar om i min profil nämligen vad man kan se på TV:n på kvällen.

Den här första gången tipsar jag om "Mean Girls" klockan 20.00 på 4 och efter det Jordan rättsläkare klockan 22.00 på
4+.

Själv har jag bara sett början på Mean Girls men det är många som säger att den är bra. Jordan rättsläkare är ju ett säkert kort. Dock slutar den inte förren 23.55 så det blir ingen Jordan för mig men för er som har sovmorgon imorgon kan det vara ett hett alternativ.

Ett reserv tips för dig som inte vill kolla på några elaka tjejer visar 3 "Från koja till slott" klockan 21.00.

Vad ska du se?

Ha det bra
pussokram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0