visste ni att....

Hehej!
Sorry att jag inte skrivit på länge men jag har inte riktigt orkat. Det är jobbigt att börja skolan"/

Jag hoppas er skolstart har varit det (ni som går i skolan) Ni andra hoppas jag också haft det bra!

Visste ni att man kan smsa till vanliga fasta telefoner? Min mamma sa det idag jah blev jätteförfånad. Om man gör det så spelas medelandet upp av en automatisk röst som säger exakt det man skrivit så det gäller att inte använda sms språket: Hej vgd? e dt ng träning ida. jag kmr inte p&k
hur skulle det låta liksom.

Just nu lyssnar jag på Whitney Houston låtar på youtube. jag ska köpa en skiva av henne (Whitney Houston the ultimate collection 1985-2000) så jag kollar om det låta som jag inte känner igen är bra.


vad gör ni?

Ha det bra
pussokram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0