Istappar

Hejhej!
Sitter här och försöker värma mina istappar till tår. Det är sjukt va kalla de är!!!

Som jag sa tidigare så skulle jag ju vara tennistränare idag. Det blev inte så mycket av det eftersom ingen av eleverna kom:/
Inget gym blev det heller. Jag var skit trött och har ont i axeln så jag sket i det men jag och Sofia körde lite i tennishallens gym efter träningen så jättelat har jag inte varit.

Aja har precis pluggat färdigt på svenskan hoppas det går bra.

Imon är det Lucia!! Kul,kul, men missar tyvärrr träningen men det är ju inte sista gången som tur är.


ÅÅ herregud snart är det jul. Jag har inte riktigt fattat det än. Inte kommit in i julstämmningen liksom. Menmen imorgon är det sista provet för terminen och på lördag är det julklapps köp med lillasyrran så i helgen kommer nog jag också att fatta att det snart är jul.

Ha det bra
pussokram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0