JULAVSLUTNING

Hejhej!
Idag är det äntligen julavslutning!!!! Så himla skönt. Vår avslutning börjar vid tolv och ska hålla på i typ 2timmar sen är det äntligen över och det blir en fika på stan med tjejerna.
Tidningen ska komma till vår avslutning eftersom vi ska få våra diplom för att vi var bästa klassen i länet på nutidsorientering=)

I eftermiddag ska jag köpa mina sista julklappar. Måste köpa ljusmassa också eftersom jag tänkte göra lite personliga ljus till farmor och farfar. Någon som vet var man kan få tag i ljusmass??

Ikväll ska syrran på fest så det blir jag, mamsen och papsen. Ska passa på att slå in lite julklappar och så ska vi köpa gran!!!! När granen kommer in det är då man känner att julen verkligen verkligen är här!

Nee nu får ni hade det så bra
pussokram

Kommentarer
Postat av: cecilia

SV: menar det dom är snygga luktar as gott och dom är JÄTTE bra! jag önskar mig alltid i julklapp och köper själv ibland ;P

2008-12-19 @ 13:15:35
URL: http://ceciliala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0