Julen är här...

Hejhej!
Hur är läget?

Idag har det varit en bra dag. Det började med att vi hade sovmorgon till halv tio. Sen var det rätt chill i skolan, vi typ tävlade lite på engelskan och på spanska var vi på CIS och vår gamla spanska lärare berättade typ om hur man firar jul i Spanien. Inget elevens val idag. Skönt men lite tråkigt.
Jag och Elsa drog ner på stan. Där köpte vi presenter till våra lärare. Det fick bli lite julkaffe med tillbehör. Jag köpte även ett par svarta örhängen som jag ska ha på avslutningen.

Jag och Elsa har även varit ute och sprungit idag. 5km, tänk vad nyttiga vi är!!!

Aja ikväll blir det nog bara till att hänga lite i soffan.


Här kommer det några julklappsrim som jag har hittat på:

Sjunga, dansa o va gla´
nu kan ni se den varje da´

Mamma Mia filmen

Detta är en liten grej
jag tror den kommer passa dej

Inte så jätte bra men man kan använda det om man inte kommer på något annat

Julklappsrim kom jag inget på
Hoppas du blir glad ändå

Typ samma som med det förra

Jahopp det var lite rim det. Jag brukar inte rimma på mina paket en i år fick jag liksom lust med det. Kanske inte blir så på alla men ändå. Har du ni något bra julklappsrim?

Ha det bra
pussokram

Kommentarer
Postat av: Belinda

Bra rim, själv är jag gansak så jättedålig på att komma på rim så det är bra med tips!

2008-12-17 @ 17:48:10
URL: http://belindao.blogg.se/
Postat av: Ida Björck

hihi okej :)



nice rim, själv är man kass på sådant

2008-12-17 @ 17:54:03
URL: http://idahbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0