none

Hejhej!
Idag har det bara varit en slappa dag. Okej javg jobbade från 9.45-14 men det var inte så jobbigt. Sen dess har jag bara legat i soffan och glott på sport och sovit lite (enligt mamma) Sjukt trött idag. Fattar inte varför.
Igår hade ju jag och syrran hemmakväll. Vi typ lockade håret och sjöng lite. Kom ivarje fall i säng vid halv ett. 

Köpte ju julklappar igår också. Det blev inte så värst många bara Mamma Mia filmen till mamma och pappa men ändå. Vi cyklade i varje fall ut till det nya Hansa City. Där ligger typ Elgiganten, Media Markt och IKEA. På Elgiganten kunde man prova sånna där OBH Nordica massagestolar som de visar på reklam. De var as sköna!!!

Aja imon är det innebandytuneringen. Efter fjolårets fjasko.(inte ett enda poäng) Har vi i år gått in med inställningen att vi i varje fall ska slå sjuorna. Vi ska kötta ner dem!!! Vi har lagt mest tid på vad vi ska klä ut oss till också. Jag tänker inte säga vad det får ni veta imorgon. Kanske till och med blir en bild.

Detta känns som ett väldigt boring inlägg men vi avslutar i varje fall med en Hiss eller Diss!

Wow ingen dålig midja...

Ha det bra
pussokram

Kommentarer
Postat av: cecilia

herregu vilken midja lite diss där tror jag :P

frässten snön här har smällt bort :(



kram :D

2008-12-14 @ 21:14:06
URL: http://ceciliala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0