Standing in the rain

Hejhej!
Idag är det sådant där skit väder. Det är grått och små regnar hela tiden. När man cyklar blir man typ plaskvåt utan att man märker det.

Idag har jag fått reda på mitt betyg i spanska. Skit starkt VG fick jag och läraren sa att om det inte inträffar en olycka så kommer jag ha MVG till sommaren!!=)
Jag får ju snart mina första terminsbetyg så jag ä lite spänd men jag vet nog ungefär vad jag kommer få i det flesta ämnena.

Annars da?? Jo rätt bra. Ska snart sticka till det sista elevens valet för terminen och sen blir det hem, plugga svenska grammatik, titta på vänner och sen tillbaka till tennishallen för att extra knäcka som tränare i en timme.
Kanske blir det gymmet ikväll, jag får se men det blir defenitivt Oskyldigt dömd. Jag missade sista avsnittet av House igår=( Någon som vet hur det gick för Foreman??

Ha det bra
pussokram

Kommentarer
Postat av: cecilia

dina språk betyg ligger antagligen högt över mina :P vi får våra på avslutningen fast är faktist inte ett skit nervös. hoppas att du har det bra i regnet :)



kram :D

2008-12-12 @ 06:46:22
URL: http://ceciliala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0