back in blogging

Hejhej!
Efter nästan en hel veckas uppehåll är jag nu back in blogging;)
Jag har varit på en tennsitävling i Skummeslöv (norr om Båstad) det gick rätt bra jag gick till kvartsfinal i fjorton. I sexton åkte jag ut i första matchen. menmen. Efter som det är rätt långt från Kalmar till Skummeslöv så bodde vi hos min morfar och hans fru som bor i Ljungby (typ en timme från Skummeslöv) det kändes lite konstigt eftersom vi var där så himla länge. Vi brukar vara där bara över en nätt nu var vi där från lördag till torsdag. Men det var bara roligt.
På västkusten var det bara bra. I början av veckan var det inge vidare väder så vi shoppade lite i Halmstad. Jag köpte ett par fotbollsskor, ett tennislinne och par vanliga skor. Jag måste säga att Halmstad är en väldigt trevlig stad. Inte så mycket folk men ändå rätt många affärer och lite den här storstads känslan. (okej alla ni som bor i en storstad kanske tycker att det här är lite löjligt men för en kalmarbo som jag känns det så)
I slutet av veckan blev det bättre väder och vi solade och badade lite mellan matcherna. Jag har dock märkt att det mesta
av färgen kom under matcherna och eftersom mina tennislinnen är med korsrygg så har jag nu ett brett kors på ryggen:/

Idag tog jag och syrran en kortis på stan. Jag provade en tubtopp oen kjol från Gina. Det var jättesnyggt men det känndes som ett onödigt inköp så jag sket i det. Däremot provade jag den nya McFlurry med Ahlgrens Bilar. Den var sådär den gröna såsen var god men de rosa godisbitarna var rätt äckliga. Den får en tvåa SS.

Sen så hade jag och syrran fotvård det blev fotbad och röda tånaglar.
Efter det var det dags att käna lite pengar så ut och tvätta bilen, utvändigt och invändigt. 50spenn fick vi var för besväret. Schyssta pengar.
På eftermiddan blev det lite solande (försöker få bort bonnbrännan från shortsen) men det blev nog inte så mycket färg. Lite för sent på dagen tror jag.

Hoppas ni haft en bra vecka
pussokram

Kommentarer
Postat av: cecilia

nepp hon vågade inte åka nedskjutet eller slänggungorna med mig och linnea =)

2008-07-05 @ 09:26:05
URL: http://ceciliala.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag skulle uppskatta jätte mkt om du följde länken till nordic design challenge på min blogg och röstar på min t-shirt!



Tack på förväg!

2008-07-05 @ 16:23:28
URL: http://crashbangboom.blogg.se/
Postat av: Kim

Inte jag heller, tycker inte om hennes stil. Alla har olika smak :P

2008-07-05 @ 16:53:12
URL: http://kemmie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0