boring

Hejhej!
Idag är det en boring day. Imorse blev det träning vid 8 och sen jobb 10-12.
Nu gör jag absolut ingenting. BORING!!
Senare ska vi ha namnsdagsfika. Jag har imorgon och syrran har haft tidigare i veckan.
IEfter der blir det nog att titta på lite fotboll. Först 93:orna och sen syrran.

Mamma ska på drinkäll i kväll så det blir DN-galan och Midsummer Murder med pappa och syrran.

Hoppas ni har det roligare
pussokram

En rolig sak har jag att berätta. Igår bokade vi resa till Thailand! Två veckor på Khao Lak blir det (30/12-14/1)
Längtar redan.

Khao Lak Thailand

Kommentarer
Postat av: Vanadesse.

Jag har oxå haft sjukt tråkigt!

2008-07-23 @ 00:08:23
URL: http://designingeverydaylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0