Frågor&Svar

Regler: Svara på frågorna om dig själv. I slutet av inlägget ger du
den vidare till 5 andra bloggare. Och sedan skriver du en kommentar
hos deras bloggar att de har en utmaning att hämta.

1) Vad gjorde jag för 10 år sedan?
då sprang jag runt på dagis och lekte med bästisen Clara.

2
) Vilka 5 saker finns på att-göra-listan idag?
duscha, städa rummet, ringa anna, prata med mamma, vara tränare

3) Godis jag gillar?
CHOKLAD!!

4) Vad skulle jag göra om jag blev miljardär?
köpa hus med walkincloset, köpa skor, skänka pengar till hjälporganisationer.

5) Städer / orter jag bott i
bara kalmar

jag utmanar alla som vill! ♥
hittat hos jinya kika in!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0