helgen

Hejhej!
Ännu en vecka har flygit förbi och det är bara två och en halv vecka kvar till skolstarten)= HEMSKT! (jag vet inte när ni börjar men jag startar den 19/8)
Vart har mitt lov tagit vägen?
Aja idag var det som vanligt bara att stiga upp för att bege sig till träning och jobb. Sista gången för den här veckan. Skönt!
Dock fick jag en dålig nyhet av min tränare och chef. Det är två veckor kvar av träning och jobb inte en som jag trodde.
Tycker det är rätt elakt att vi inte ens kan få ledigt sista veckan av lovet!

Ikväll blev det fotbollsträning. Vi laddar inför matchen mot Färjestaden på lördag. Har inte tänkt på det tidigare men om det är någon som vill följa vårt lag kan klicka här. Där finns alla resultat och även lite bilder...

Nu sitter jag iaf och väntar på en familj från Linköping. Det ska vara här i helgen eftersom deras yngsta dotter ska spela en fotbolls cup här i närheten. kulkul.

Frida, Linnea & jag sommaren -07


Ha det bra
pussokram

Kommentarer
Postat av: Ida Björck

svar: ja det var riktigt mumsig också :D



söt bild :)

2008-07-31 @ 21:30:44
URL: http://idahbjork.blogg.se/
Postat av: denice

sv: okej =) själv tkr jag mischa :)

2008-07-31 @ 22:09:20
URL: http://twodiamonds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0