lång helg

Hejhej!
Ledsen att jag inte skrivit på ett tag jag har farit fram och tillbaka till Vimmerby där syrran spelade cup.
Men nu är jag tillbaka efter en gansk bra helg.
På torsdagen följde jag inte med till Vimmerby eftersom jag jobbade. Efter jobbet blev det att titta på Patrick som har varit här och spelat Calmare Nyckel Cup.
På fredagen bar det av till Vimmerby. Vi åkte klockan sju=( men som tur var vann syrran &co så det var värt mödan. Efter matchen blev det lite shopping (jag köpte ett träningslinne och ett vanligt) och solande på stranden. Det var grymt varmt=)
På freda´ kvällen när vi var tillbaka i Kalmar gick jag, pappa, mamma, louise och marie till Byttan. Det var ett band som underhöll. De hette Pink Hink. De var inte särskilt bra.
På lördagen blev det att åka upp igen. Inte lika tidigt den här gången men nästan. Nu var det dags för första matchen i A-slutspelet. Tjejerna förlorade tyvärr så hädan efter blev det plaserings matcher. Efter matchen tog jag och Erik med Eriks lillasyster Saga till Astrid Lindgrens Värld. Det var väl sådär... När vi tittade på en teater (Rasmus på Luffen) var det så jäkla varmt att jag trodde att vi skulle smälta bort. Efter ALV blev det naturligtvis stranden innan det var dags för nästa match. Matchen gick till straffar och "vi" satte inte en ända så det sket sig.
Idag klev jag upp halv åtta för att titta på Patricks sista match som började vid åtta. Det hade inte gått så bra för hans lag i cupen men idag vann det med 6-1=)
Resten av dagen har jag sovit. Jag har ju inte fått sova ut sen i måndags så det var välbehövligt. Vid sju masade man sig iväg till fotbollsträningen.

Imorgon blir det upp till Norra Öland och fam. Emilsson. Åkerlinds ska också med. Ska bli roligt=)

Ha det bra
pussokram

Kommentarer
Postat av: Vanadesse.

Aa visst är den tjusig! Gilalr den massor:) haft en bra dag?

2008-07-30 @ 16:44:55
URL: http://designingeverydaylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0