Narina

Hejhej!
går var ju jag, Elsa och syrran på Narnia. Den var sådär. Det var några biroller som va kul men annars var det mest strider. Inte riktigt min grej. Jag ger den två starka SS. Men om ni tycker att den förra filmen var bra ska ni absolut se den, så dålig var den inte...

Idag börjar sommarjobbet. Ska ju vara tennistränar. Jag ska ha två sexåringar. En elevs pappa är typ en sådann som har inställningen att nu ska min dotter blir bäst i världen så är lite nervös över att han typ tycker jag är dålig eller så. men det går säkert bra hoppas jag.....

Vad ska ni göra idag?

pussokram

Kommentarer
Postat av: Jonna

svar: jo men det tyckte jag också när gon hade lite page men inte som nu när det rä snyggat där bak:S desuutom är ju hårfäregn typ gul, fult:P

2008-07-08 @ 11:06:43
URL: http://jonnisponnis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0