nya grejer

Hejhej!
Hur mår ni allesammans??

Här kommer det lite bilder
dom här örhängerna är köpta på Ålhens o jag ska ha dom på skolavslutningen
de här örhängerna är köpta på Ålhens o jag ska ha dom på skolavslutningen



de här söta hårspännerna är köpta på Glitter och de ska sitta i mitt hår på fredag


den här ska jag också ha på fredag. nee skoja bara. haha. det här min nya bikini och som ni kanske ser kan man vända på den så att den blir randig


detta är veckans kap. en långarmad tröja som är perfect att ha på sommarkvällen för bara 49kr på Gina Tricot

Jaha där fick ni er en titt in i min garderob;)

Idag hade vi brännbollstunering i skolan. Vi vann!!! Grattis till 7A! yihoo

Vad har ni gjort idag??

pussokram
skumbanan


Kommentarer
Postat av: jinya

ni va jättebra jue :) grattis till oss <3

2008-06-11 @ 16:19:43
URL: http://jinyas.blogg.se/
Postat av: Kajsaa

Japp vi vann, även fast det inte direkt var min förtjänst, men tröjan var i allafall skitsnygg emma, du passade bättre i den än i den orangea

2008-06-11 @ 21:27:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0