Bästa klassen

Hejhej!
Ledsen för den dåliga uoodateringen men jag har haft fullt upp med min faktatext.

För en månad sen sådär så ställde hela vår skola upp i DNs nutidskryss. Idag kom resultatet...
Vi var den bästa skolan i hela Kalmar län!!!! Min klass, 8A var den bästa klassen i hela Kalmar lan.
Vi var den femte bästa skolan i hela Sverige och 8A var den sjätte bästa klassen i hela Sverige. Grejen är att alla klasser som var före oss var nior så man kan säga att vi var den bästa åttan i hela Sverige!!!!!!! Helt sjukt grymt asså!!!!

Nu måste jag springa iväg till jobbet.
Ikväll blir det Idol och tidig läggning. Ska spela match 09.30 imorgon=(

Ha det bra
pussokram

Kommentarer
Postat av: Nina

tyvärr fick jag inte ens göra tentan!

2008-11-08 @ 13:07:40
URL: http://totalflopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0