Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge

Hejhej!
Jag vet att det var sjukt länge sen jag skrev ett inlägg. Det finns två anledningar.
1.Jag har inte haft tid att sitta framför datan
2Jag har på den senaste tiden inte kännt det där suget efter att blogga.

Aja nu är jag tillbaka.

Har varit i Malmö och shoppat lite. Den blev en röd skidjacka Stadium, en vit halsduk från Zara och en turkos långtröja från H&M.
En kul helg men sjukt kallt.

Nu ska jag snart dra och träna. (elevens val) Sen blir det Vänner och plugga näringslära. Hemkunskapsprov imorgon=(

Ha det bra
pussokram

Kommentarer
Postat av: cecilia

SV: jo tävlingen gick bra elr en dagen gick bra ;P hur har ni det i kalmar? hälsa agnes<3 =)

2008-11-26 @ 14:38:59
URL: http://ceciliala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0