SOLO G

Hejhej!
Nu är jag hem kommen från tennishallen. Jag behövde inte gå upp tidigt idag eftersom min motståndare lämnade w.o. (det är andra gånger hon gör det. misstänker att hon inte vågar möta mig;)) Istället så spelade jag semifinal direkt men jag förlorade stort. Okej det hade jag räknat med hon är typ tvåa i Sverige. Vid fyra ska jag spela i 14års klassen och då hoppas jag på en vinst.

Jag har länge funderat på att börja premurera på en tidning. En kompis tipsade lite om SOLO G. Jag har tänkt att köpa en tidning bara för att testa men jag har liksom inte hittat den. Är jag blind eller köper inte alla affärer in den eller hur är det? Någon som vet? Jag har typ försökt hittat deras hemsida men jag vet i faan vilken adress de kan tänkas ha.
Om någon har lite mer koll på det här en jag, eller kanske har något annat tidningstips så får ni jättegärna skriva en liten kommentar.

Ikväll blir det SvenssonSvensson. Kanske en film? Får kolla upp om det visas någon.

Ha det bra
pussokram

Kommentarer
Postat av: Nina

ja, eller hur? jag kommer nog klara den nästa gång iallafall! :)

2008-11-08 @ 16:06:11
URL: http://totalflopp.blogg.se/
Postat av: Anonym

asså den tidningen har typ slutat säljas för jag tittade också efter den

2008-11-15 @ 18:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0