tidig morgon

Hejhej!
Slänger in ett inlägg när jag är hemma från hallen för att äta lunch.

Jag gick upp 08.20 idag. Fyfan va tidigt och toligtvis blir det att stiga upp samma tid imorgon.

Har ju dömt lite matcher idag och ska döma några till i den svinkalla tennishallen. Det är verkligen svin kallt man har ingen känsel i tårna. Men det kanske inte är så konstigt eftersomd et typ är 5grader ute.
Vintern är här. Lite tidigt om ni frågar mig.

Sepideh åkte ut i Idol igår och även fast hon var min favorit i början så måste jag nog ändå erkänna att det var rätt. Hon var inge vidare igår. Nu tycker jag att RObin B ska åka ut och Lars om han inte skärper till sig och sjunger ordentligt.
Kevin är bara bäst och det är för mig en gåta om han inte vinner!!!

Efter allt dömande blir det ikväll SvenssonSvensson vid 21.30 på SVT1. Det är verkligen skit att de har bytt sändningstid. Det finns ingenting att titta på framtills dess=( Aja det får väl bli att läsa lite bloggar istället.


Ha det bra
pussokram

Kommentarer
Postat av: Sara

Sv; Ja det är synd.

Ja Robin B är ingen höjdare på att sjunga.

Nähä du, Johan Palm, ska vinna ;)

Gjort annars idag?

Kram

2008-11-03 @ 20:44:10
URL: http://februaritjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0