Ystad

Hejhej!
Ni kanske har märkt att det varit dålig uppdatering och det beror på att jag har varit på tennistävling i Ystad.
Jag kom till semifinal. Jättenöjd!!!
Var i Ystad i nästan 4dagar. Lite segt ibland eftersom jag var ensam tjej med 10killar menmen för det mesta var det kul.
Det jobbiga med att vara på tävling en hel helg är att det känns som om man inte får någon helg. Det bara går i ett liksom.
Nästa helg blir det Skåne igen men den här gången Malmö. Dock inte på tävling utan bara på en liten weekend med familjen. Mysigt.

Ikväll ska jag nog titta på Rush Hour 3 på Canal+.

Vad har ni haft för er i helgen?

Ha det bra
pussokram

Kommentarer
Postat av: Ida Björck

tack snälla du <3

2008-11-16 @ 18:25:49
URL: http://idahbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0