60dagar kvar

Hejhej!
Hur har ni det??
Idag är det lite bättre väder här hos mig men jag har hört att endel har snö. Uscha!

Aja idag är det exakt 60dagar kvar tills jag och min familj åker till Thailand, Khao Lak!

Den 30:de december bär det av från Kastrup. Så himla härligt!!!

Idag har jag varit på massage. Skönt.
När jag kom hem gjorde jag och syrran vår sista syssla, frös in bröd, vattnade blommorna och la upp en madrass på vinden. Det var skit läskigt! Först var vi tvungna att få ner luckan som sitter i taket och då känns det som man typ ska få den på sig och dö. Sen när vi gjort det är det någontong som låter uppeifrån vinden. RÅTTA!!!!! skriker vi. Jag vet inte om det var en råtta men man vet ju aldrig. Vi slängde varjefall upp den där madressen och sen när vi skulle stänga luckan kändes det naturligtvis som den typ inte skulle låsas utan typ svungas rätt i huvudet på en. Scary...

Nu ska jag och syrran snart dra till Funkabo Pizzeria och köpa avokadosallad. Sen blir det att döma i tennishallen.

Ha en bra fredag och snälla rösta ut Robin B i Idol!!

Ha det bra
pussokram

Kommentarer
Postat av: jinya

robin b ska inte åka ut! blää. han är bäst!!!

2008-10-31 @ 14:33:07
URL: http://hhellobeautiful.blogg.se/
Postat av: sandra

aa,den är fin men den är lite stor ;)

2008-10-31 @ 15:34:48
URL: http://saandraas.webblogg.se/
Postat av: Liene

sent sv: har bara 1 hål i varje örat just nu. Ska fixa idag själv om det går. Har bämligen testat förr och då gick det ganska bra, bara det att jag inte fick i själva örhäget. Men sen så är det ganska riskabelt för att man får infektion:/ aja, får se hur det blir



Hos mig har det snöat och nu är det vitt:P

Robin B var på gränsen att åka ut ur idol, men jag vill att han stannar kvar!



2008-11-01 @ 08:29:10
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0