Isglass i oktober

Hejhej!
Just nu är jag inne på min andra isglass. Är det normalt att äta isglass i oktober???? Aja det är faktiskt väldigt fint väder idag fast det var sjukt kallt när man cyklade till skolan i morse=(brrr
Idag var det spanska prov. Tror det gick rätt bra...

Efter lunch var det tennis. Gick inge vidare idag jag var typ helt seg i huvudet menmen det är på lördag det gäller. Då bär det av till Karlskrona.

Nu ska ag kolla upp vad det kostar att ringa med de olika telefonbolagen. Jag har bestämt mig för att byta eftersom det kostar 1,99/min att ringa med telia och bara 0,69/min med 3 (okej som ni märker så har jag redan kollat llite men jag måste checka så det inte är några andra avgifter med 3)
Vad har ni för något???


Ha det bra
pussokram

Kommentarer
Postat av: Liene

sv: okej, ag bara provade mig fram med massa saker. Om det inte blev bra så ångrade jag. Om man börjar med de mest okomplicerades akerna och om man ve vilka de är så kommer man så småningom i gång så på det bästa sättet.

Se nåt inlägg neråt där jag har ritat skisser på olika förslag, det ska jag försöka sy:)



glass kan man äta när som helst tycker jag, bara inte ute på en kall dag utan sol.

Jag har telia, men orkar inte byta för att då måste jag låsa upp min mobil.

2008-10-08 @ 16:00:08
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0