jobbb o annat skoj

Hejhej!
Idag har jag jobbat 09.30-14.00. Typ det softaste passet så inga problem.

Nu försöker jag skriva lite på min och Elsas spanska redovisning om Galicien. Det ska reovisas på tisdag och vi är absolut inte klara:S aaaaaahhhh Hur ska vi hinna? Vi har en spanska lektion imorgon där vi kan jobba på det men mer är det inte. Shit man tror man har massa med tid men veckrona svichar bara förbi.
I och för sig är det bra för det betyder att det är höstlov nästa vecka=) skönt!! Jag ska inte göra något speciellt bara träna lite med Olivia inför KIFAB och gå på utvecklingssamtal i fotbollen:S

Den här veckan kommer nog att bli rätt chill (förutom  den där spanska redovisningen, vi ska vara klara med vårt bygge och gjort en lite reklambroshyr om den...) Måndag, tisdag är som vanligt på onsdag är det studiedag och på torsdag, fredag har vi komma ifatt dagar och då är det staden arbete som gäller!!!!! På fredag har jag utvecklingssamtal också. AAAHH men det brukar gå bra och omdömena får vi imorgon så det blir väl inte så farligt.

Nu hör jag att mamma håller på och bakar något i köket. Hoppas det är något gott! Måste kolla.

Ha det bra
pussokram

Kommentarer
Postat av: Vanessa

vad bra! :)

2008-10-19 @ 18:12:29
URL: http://vanessass.blogg.se/
Postat av: Vanessa

Men det är bara på söndagar :P

Vad gör du nu?

2008-10-19 @ 18:30:16
URL: http://vanessass.blogg.se/
Postat av: elin

Hej!

Vill du ha hjälp med bloggdesign?

Det hjälper jag gärna till med. Men eftersom det tar en massa av min tid kostar det 35 kronor!



Ha det bra

/ ELIN ^^,

2008-10-19 @ 18:32:41
URL: http://eliwwn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0