Just an ordinary monday

Hejhej!
Hur har ni det denna soliga måndag???

Idag har jag väl inte gjort något särskil, tränat lite och sådär. I skolan så var jag på någon elevråds grej där vi fick träffa några studenter från Högskolan spm gick typ någon drama linje. De hade endel övningar och sketcher med oss. Skit tråkigt och de där studenterna var lite skumma....

Nu ikväll så har jag tittat på Simon & Tomas och 2½ men.
Lite spanska har det blivt också det är ju prov på onsdag.

Imorgon ska jag på någon gymnasiegrej när alla skolor typ ska berätta lite om sina linjer och sådär.
Hoppas jag hittar något som låter intressant jag har verkligen ingen aning om vad jag ska gå mend et är ju 1½år kvar så paniken har inte kommit än.

Okej nu får det vara slut på detta ointressanta inlägg.

Ha det bra
pussokram

Kommentarer
Postat av: Mimmi

svar: Åh, tackar tackar :) Mina tapeter älskar jag! :D

2008-10-06 @ 21:54:25
URL: http://bubbelsnubbel.blogg.se/
Postat av: liene

sv: OKej, för jag har börjat tycka det är snyggt med blåa partier av håret, iaf om man är blond. Hha, fråga mig inte varför, för jag vet inte.



Hittade du nåt intressant linje då?

2008-10-08 @ 11:29:02
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0