läskiga grejer

Hejhej!
Idag har det hänt några läskiga grejer.
Jag skulle ju jobba idag vid kl.10.00. Gissa när jag vaknade! 09.50. Snacka om panik!!!!!!! Det läskiga var att jag i natt drömde värsta mardrömen om att jag skulle komma försent. Shit asså typ som i Medium;)
Aja sen när jag jobbade så kom det fram en pappa vars dotter spelade. Han visste typ allt om mig. Vem jag skulle möta i KIFAB, att jag hade en syrra och att hon inte spelade så mycket längre, han visste typ hur min slag såg ut osv. Skit läskigt!! Jag har ingen aning om vem han var. Visst jag har sett honom några gånger i hallen men bara när jag jobbat inte när jag spelat. Creapy....

Menmen. Idag är det verkligen skit väder. Det pissregnar och blåser=( Ingenting är det på TV ikväll heller. Usch vad boring.
Jag har dammsugit. Okej bara nedevåningfen för syrran tåg övervåningen men ändå.

Snart så ska jag dra till träningen.

Vad har ni för er en dag som denna???

Ha det bra
pussokram

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha ja det är jätte konstigt :D

2008-10-30 @ 15:53:01
Postat av: Vanessa

ja den måste du vara se! :D

2008-10-30 @ 17:03:51
URL: http://vanessass.blogg.se/
Postat av: Nina

svar: hihi det var suuuupergott :)



kram/nina

2008-10-30 @ 22:32:35
URL: http://totalflopp.blogg.se/
Postat av: humorsajten

Hehe :) allt bra med dig?

2008-10-31 @ 12:44:38
URL: http://humorsajten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0