Suntuubi

Hejhej!
Vad har ni för er?

Igår gjorde jag min egna hemsida på suntuubi.se. Jag fattar ingenting. Så om det är någon mer som har en hemsida där så får ni gärna skriva en komentar och kanske ge mig några tips. Om ni vill kika in min hemsida så ska ni klicka här.

Annars då?
Jo rätt bra. Har spelat tennis med pappa idag. Ikväll ska jag först på utvecklingssamtal i fotbollen och sen så ska jag, Elsa och Sara gå på ett danspass på F&S.

Kvällens TV-tips blir naturligtvis House klockan 21.00 på TV4.

Ha det bra
pussokram

Kommentarer
Postat av: Nikolina

haha visst, syskon kärlek eller vad :D

2008-10-28 @ 14:44:34
URL: http://mjaubaby.blogg.se/
Postat av: josefine

kolla gärna in på min blogg

kkarbin.blogg.se

2008-10-28 @ 15:00:14
Postat av: Nina

svar: hihi jag tror jag förstår hur du menar :)



kram/nina

2008-10-28 @ 16:19:24
URL: http://totalflopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0