trött, omdömen & TV-tips

Hejhej!
Underbart med måndagar!...eller inte...

Idag hade vi i varje fall sjukt jobbig gympa lektion. Vi hoppade hopprep.  Man skulle typ hoppa vanligt sen jättesnabbt sen vanligt o.s.v. Sen på en annan låt skulle man hoppa vanligt, göra 10armhävningar, hoppa vanligt, göra 10situps....
Så höll vi på så i lite olika varianter. Sjukt jobbigt var det i varje fall fast mest för armarna.

Tröttheten i benen kom inte förren på tennisträningen men då trodde jag att jag skulle dö!! Skit trött verkligen.
Aja imorgon startar jag min Friskis&Svettis period. Jag, Elsa och syrran ska gå på medelpass varje tisdag. Kul och bra träning=)

Vi fick våra omdömen idag inför utvecklingssamtalen. Det gick jättebra. Jag hade typ VG i allt utom i bild. Där hade jag G men mer hade man ju inte precis räknat med.

Nu är det snart dags för dagens TV-tips Simon&Tomas på TV3 kl.20.00. Sen ska jag nog gå och lägga mig. GIck inte och la mig förren vid 23.30 igår så måste ta igen lite.

Ha det bra
pussokram

Kommentarer
Postat av: liene

sv: Ja, det kan jag lova dig:) Fast så måste man ha bra symaskin då!



Bra att du har vg i alla ämnen typ:)

2008-10-20 @ 21:22:55
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Mimmi

svar: Ja, det är det verkligen! :)

Okej, vad mysigt. Natti natti och tack! :)

2008-10-20 @ 22:05:27
URL: http://bubbelsnubbel.blogg.se/
Postat av: elin

SV: Hej!

Jaså, vilken spelar du i?

2008-10-21 @ 16:11:48
URL: http://eliwwn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0