Våfflor

Hejhej!
Idag fick jag panik när jag vaknade. Klockan stod nämligen på 11.15. AHAHAHAHHA Jag skulle ju spela tennis vid 12.00.
Som tur är så tar det typ 2minuter att cykla till hallen så jag hann.
Spelade med Emma och Olivia idag. Emma slutade spela tenis för kanske 2år sedan men idag var det dags för en comeback. Eller ja...hon tänker ju inte börja igen men lite lattjande är alltid kul och det gick faktiskt väldigt bra för henne.

Jag har upptäckt att jag kommer att vara i tennishallen varje dag den är veckan.  måndags tränade jag som vanligt, igår så spelade jag med pappa, idag med Emma och Olivia, imorgon ska jag jobba ("Chefen" ringde precis och frågade om jag kunde jobba lite extra imon. ingen svår fråga extra pengar är alltid välkommet) och träna, på fredag, lördag och söndag så ska jag döma. Herregud snacka om att jag lever mitt liv i den där hallen!!

Idag så blev det våfflor till fika. AJAJAJ jag som har nyttighetsvecka. Aja jag har faktiskt klarat det väldigt bra än så länge, förutom vågfflorna då, så det får väl vara okej.

våfflor med grädde och jordgubbssylt

Jaha var nyss på biblioteket. Skulle lämna tillbaka en bok och då passade jag på att låna En prinsessas dagbok 3 och 4. Det var en dubbelbok. Tyckte det var bäst eftersom jag inte kom ihåg om jag läst trean eller inte.
Så nu läser jag två dagboks böcker, Bridget Jones Diary och En prinsessas dagbok.
Min svenska lärare som tyckte att jag skulle variera mina bokval:S Aja det får bli nästa gång.

Ikväll ska jag titta på Vänner, dubbelavsnitt på kanal 5 kl.19.00, och sen Oskyldigt dömd kl21.00 TV4.

Vad har ni gjort idag?

Ha det bra
pussokram

Kommentarer
Postat av: j

jag ska till spanien.

2008-10-29 @ 17:04:37
URL: http://straweberry.webblogg.se/
Postat av: Ida Björck

svar: haha ja :D men den verkar väldigt mys :)

2008-10-29 @ 18:53:35
URL: http://idahbjork.blogg.se/
Postat av: Liene

Lite våfflor skadar nog inte:)

Jag har inte gjort så mycket idag.

2008-10-29 @ 19:57:59
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Sara

Sv Tack vad söt du är!

Vad händer idag?

Kram

2008-10-30 @ 10:51:06
URL: http://februaritjej.blogg.se/
Postat av: jannica

en hel vecka:)

2008-10-30 @ 15:04:00
URL: http://straweberry.webblogg.se/
Postat av: cecilia

det där med att det känns som att du lever i hallen så säger jag ju bara jag lever fan i simhallen två träningar varje dag hela lovet xD plus att jag tävlade hela första helgen i jönköping ;)/ cecilia

2008-10-31 @ 17:07:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0