Höst

Hejhej!
Idag är det verkligen höst. Det regnar så himla mycket!!

Tack vare regnet blev min fotbolls träning inställd. (okej det låter lite hemskt, jag gillar fotboll men idet här vädret är det inge kul)


Tänk om hösten var så här fin

So provet idag gick bra. Det var muntligt i grupper om tre och jag var i den sista gruppen så vi slutade inte förren vid kvart över fyra. Segt. menmen
Ikväll blir det lite spanska plugg (läxa till imorgon) och naturligtvis Idol. Tycker att det var rätt tjej som åkte ut, Victoria.
Min favorit just nu är Sepideh.

Ha det bra
pussokram

Kommentarer
Postat av: cecilia

joda här i västervik är den så fin just nu ;) sen är bara frågan hur länge det är så xD

2008-09-30 @ 21:00:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0