skit också

Hejhej!
Hur e läget??

Jag är precis hemkommen från ett fotbollsmatch i Färjestaden. Det blev noll - noll. Skit också. Vi brukar typ alltid vinna mot dem och vi spelade skit dåligt. Varje fall i första. Aja det är bara att ta nya tag. Vi har ju två matcher kvar den här veckan. Jobbigt.

Annars har det inte hänt så himla mycket idag. Vi hade intervall på gympan. Jobbigt!! Sen så kom pratade Linda lite om SYV (studie- och yrkesvägledning) Asså jag vet att jag bara går i åttan men jag har verkligen ingen aning om vad jag ska gå. Vet typ inte ens vad som finns och vad det betyder. Menmen det klarnar väl  lite efter dessa SYV "träffar"

Ha det bra
pussokram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0