Söndagens Tv tips

Hejhej!
Nu har jag kommit hem från Anna. Designen blev jättebra. Är riktigt nöjd. Har bestämt mig för att designa om min också i typ något höst tema. Men inte idag, det orkar jag inte utan det får bli senare i veckan.

Först vill jag bara säga att TV3 måste drabbas av någon allvarlig sjukdom. Hur kan man byta ut Bones mot Ensam mamma söker?!! Fattar inte detta. Det som var så perfekt med ett avsnitt Bones sådär på söndagskvällen.
Jaja dagens TV tips blir i varjefall Evan den Allsmäktige som börjar 18.25 på Canal+ First. Jag har aldrig sett den men ettan var ju bra så man får väl hoppas på uppföljaren också.
Denna film slutar vid 20.00 så efter den vet jag verkligen inte vad jag ska titta på. (tänk var perekt det hade varit med Bones)
Aja jag får väl flippa runt lite. Eller så kan man ju faktiskt stänga av TVn. (Okej så kommer det nog inte bli. Alldeles för trött för det och jag har liksom inget annat för mig som kan ersätta den förlovade burken)

Ha det bra
pussokram

Kommentarer
Postat av: Alina

Precis! man kan göra fynd i sin egen garderob:)

2008-09-07 @ 19:05:52
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: angelica

Jo, det är ju så.

2008-09-07 @ 19:46:15
URL: http://angelicaothberg.blogg.se/
Postat av: anna

you are so addicted. men jag håller med, Ensam Mamma Söker är ett skitprogram!

2008-09-07 @ 20:53:08
URL: http://gympaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0